Шановні клієнти.
Зроблені та сплачені Вами замовлення з наших складів відвантажуються згідно розкладу:
пн-пт. до 17:00
субота до 13:00
Інформацію щодо відвантаження зі складів партнерів ви можете переглянути у розділі ДОСТАВКА.
На даний момент ми працюємо з наступними транспортними компаніями (ТК):
- Нова Пошта (Зверніть увагу: Нова пошта пред'являє особливі вимоги до упаковки вантажів і може вимагати додаткове обрештування Вашого замовлення (бампер, підкрилок, двері, капот, крило та інші кузовні деталі);
- Meest Пошта;
- САТ (за запитом).
Весь товар автоматично страхується на повну вартість (100%). (ТК Нова Пошта )
Кузовні запчастини та оптику післяплатою ми відправляємо тільки Новою поштою.
Увага, це важливо! Ми рекомендуємо перевіряти цілісність товару при отриманні на перевізнику.
У зв'язку зі змінами у правилах відшкодування за пошкоджений товар "Новою поштою": якщо товар забраний одержувачем, Акт на відшкодування за пошкоджений товар складається одержувачем та відшкодування провадиться одержувачу! Тому, якщо при огляді товару при отриманні Вами у присутності представника транспортної компанії виявлено пошкодження, необхідно скласти Акт огляду/ушкоджень та залишити товар на перевізнику. Тільки у цьому випадку транспортна компанія відшкодовує Вам пошкоджений товар!
В іншому випадку, якщо товар вами забраний або пошкодження ніяк не зафіксовано при отриманні, всі питання щодо якості доставки та/або відшкодування лягають на одержувача!