Питання-Відповідь
                Найпопулярніші питання щодо роботи з сайтом та відповіді на них
            
            - Як оформити замовлення?
 - 
                        Щоб зробити замовлення, необхідно зареєструватися на сайті за посиланням, 
                    користуючись пошуком знайти необхідну деталь, додати її до кошика та самостійно 
                    оформити замовлення з кошика
У разі виникнення будь-яких проблем із самостійним оформленням замовлення завжди можна звернутися за допомогою до наших менеджерів 
- Мені необхідно одразу сплатити за своє замовлення?
 - 
                        Так, всі замовлення надходять у роботу лише після повної передоплати
Це стосується як позицій з нашої власної наявності, так і позицій під замовлення. Повна передоплата потрібна також для позицій, замовлених у Європі, ОАЕ, Кореї та інші
Якщо ми отримаємо відмову Постачальника з будь-якої позиції, сума передоплати залишається на рахунку Клієнта або повертається Клієнту, попередньо погодивши повернення коштів 
- Як сплатити замовлення?
 - 
                        Замовлення можна сплатити будь-яким способом із зазначених у розділі «Оплата»
Якщо вам необхідно сплатити замовлення з ПДВ, зверніться до бухгалтерії за телефоном (098) 209-33-22 для виставлення вам рахунку на оплату 
- Чи можна редагувати дані мого профілю у власному кабінеті?
 - Так, після входу до Особистого кабінету у розділі «Профіль користувача». Для цього внесіть необхідні зміни та натисніть «Зберегти»
 
- На яку адресу електронної пошти ви надсилаєте інформацію?
 - Все листування ведеться через адресу електронної пошти, яка вказана у вашому профілі. Нагадуємо, що на поштові адреси в доменах MAIL.RU, RAMBLER.RU, YANDEX.RU ми не рекомендуємо робити реєстрацію, так як у зв'язку із набранням чинності Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017р. запроваджено заборону діяльності деяких російських компаній, зокрема і поштових серверів країни-агресора
 
- О котрій годині буде відправлено моє замовлення?
 - 
                        Запчастини зі складів KIAPARTS з власної наявності, оплачені до 15:30, 
                    надходять у відвантаження на день замовлення. При цьому відвантаження всіх 
                    замовлень здійснюється після 16:30
Запчастини зі складів наших партнерів з терміном доставки від 1 дня будуть відвантажені наступним робочим днем після 17:00 після повної передоплати 
- До котрої години необхідно зробити оплату, щоб мій товар відправили сьогодні?
 - 
                        Сплатити та повідомити про оплату необхідно до 15:30 у будні з понеділка по п'ятницю
У суботу ми працюємо до 13.00, тому сплатити та повідомити про свою оплату потрібно до 12:30