FAQ

Найпопулярніші питання щодо роботи з сайтом та відповіді на них
Як оформити замовлення?
Щоб зробити замовлення, необхідно зареєструватися на сайті за посиланням, користуючись пошуком знайти необхідну деталь, додати її до кошика та самостійно оформити замовлення з кошика.
У разі виникнення будь-яких проблем із самостійним оформленням замовлення завжди можна звернутися за допомогою до наших менеджерів
Як сплатити замовлення?
Замовлення можна сплатити будь-яким способом із зазначених у розділі «Оплата».
Якщо вам необхідно сплатити замовлення з ПДВ, зверніться до бухгалтерії за телефоном (098) 209-33-22 для виставлення вам рахунку на оплату.
Чи можна редагувати дані мого профілю у власному кабінеті?
Так, після входу до Особистого кабінету у розділі «Основна інформація». Для цього внесіть необхідні зміни та натисніть «Зберегти».
На яку скриньку електронної пошти ви надсилаєте інформацію?
Все листування ведеться через поштову скриньку, вказану у вашому профілі. Нагадуємо, що на поштові скриньки в домені MAIL.RU, RAMBLER.RU, YANDEX.RU ми не рекомендуємо робити реєстрацію, так як у зв'язку із набранням чинності Указа Президента України №133/2017 від 15.05.2017р. запроваджено заборону діяльності деяких російських компаній, зокрема і поштових серверів країни-агресора.
О котрій годині буде відправлено моє замовлення?
Запчастини зі складів KIAPARTS з власної наявності, оплачені до 15:30, надходять у відвантаження на день замовлення. При цьому відвантаження всіх замовлень здійснюється після 16:30.
Запчастини зі складів наших партнерів з терміном доставки від 1 дня будуть відвантажені наступним робочим днем після 17:00 після повної передоплати.
До скільки необхідно зробити оплату, щоб товар виїхав сьогодні?
Сплатити та повідомити про оплату необхідно до 15:30 у будні з понеділка по п'ятницю.
У суботу ми працюємо до 13.00. тому сплатити та повідомити про свою оплату потрібно до 12:30.